مطالب مرتبط:
کره جنوبی وعده تداوم کمک ها به اوکراین را داد
افزایش کمک های خیرین مدرسه ساز به 13 هزار میلیارد تومان
کاخ الیزه: فرانسه تسلیحات اضافی به اوکراین می دهد
در دو سال اخیر حقوق اساتید به دو برابر افزایش یافته است/ افتتاح شعب بین المللی دانشگاه تهران در عراق، گرجستان و آفریقای جنوبی +فیلم
افزایش درآمدهای الکترونیکی کمک های مردمی کمیته امداد استان البرز
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 19:002024-05-14بين الملل

فرانسه و کره جنوبی کمک های نظامی خود به اوکراین را افزایش می دهند


در پی تماس تلفنی روسای جمهور فرانسه و اوکراین، کاخ الیزه اعلام کرد که پاریس در روزها و هفته های آینده کمک نظامی اضافی به کی یف تحویل خواهد داد.

- در پی تماس تلفنی روسای جمهور فرانسه و اوکراین، کاخ الیزه اعلام کرد که پاریس در روزها و هفته های آینده کمک نظامی اضافی به کی یف تحویل خواهد داد.

 کاخ الیزه به دنبال تماس تلفنی امانوئل ماکرون و ولودیمیر زلنسکی روسای جمهور فرانسه و اوکراین، اعلام کرد که پاریس تسلیحات اضافی به اوکراین تحویل می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، کاخ الیزه درحالیکه موج جدیدی از تسلیحات از سوی کشورهای غربی به کی یف ارسال می شود، اعلام کرد که فرانسه در روزها و هفته های آینده کمک نظامی اضافی به اوکراین تحویل می دهد.

الیزه پس از تماس تلفنی روسای جمهور فرانسه و اوکراین در بیانیه ای اعلام کرد که ماکرون بر عزم پاریس برای ارائه حمایت لازم به کی یف تاکید کرده است.

یکی از مقامات الیزه از توضیح بیشتر در مورد اینکه چه چیزی ممکن است در بسته های ارسال فرانسه به اوکراین باشد، خودداری کرد.

در بیانیه ریاست جمهوری فرانسه آمده است که ماکرون در تماس خود با زلنسکی بر حمایت خود از آتش بس در جریان بازی های المپیک پاریس در تابستان امسال تاکید کرد که این روند شامل توقف فعالیت های روسیه و انجام همه ابتکارات دیپلماتیک مفید برای آغاز مذاکرا


برچسب ها: اوکراین - روسای جمهور - تماس تلفنی - فرانسه - کاخ الیزه - کمک نظامی - الیزه
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه و کره جنوبی کمک های نظامی خود به اوکراین را افزایش می دهند

فرانسه و کره جنوبی کمک های نظامی خود به اوکراین را افزایش می دهند