مطالب مرتبط:
تولید 70 درصد مواداولیه دارویی/اعتبارات خیرین مدرسه ساز به 11 هزار میلیارد تومان
تولید 70 درصد مواداولیه دارویی/اعتبارات خیرین مدرسه ساز به 11 هزار میلیارد تومان
بیش از 419 میلیارد تومان هرمزگانی ها برای کمک به نیازمندان مشارکت کردند
کمک 14 میلیارد خیرین برای آزادی محکومین جرایم غیرعمد مالی
فروش پنج روز اول نمایشگاه کتاب: 241 میلیارد تومان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 11:152024-05-14اقتصادي

افزایش کمک های خیرین مدرسه ساز به 13 هزار میلیارد تومان


بیست و ششمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان یزد که از 24 اردیبهشت ماه و به مدت سه روز به صورت مدرسه محور در حال برگزاریست، امروز در مدرسه شاهد نیک اندیشان در منطقه آزادشهر یزد به پاس تجلیل از خدمات خیر مدرسه ساز این مجموعه پیگیری شد.

- ایسنا/یزد بیست و ششمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز استان یزد که از 24 اردیبهشت ماه و به مدت سه روز به صورت مدرسه محور در حال برگزاریست، امروز در مدرسه شاهد نیک اندیشان در منطقه آزادشهر یزد به پاس تجلیل از خدمات خیر مدرسه ساز این مجموعه پیگیری شد.

سیدکاظم میرنظری مشاور امور پشتیبانی رییس سازمان نوسازی مدارس کشور در این مراسم ضمن آرزوی توفیق برای خیرین مدرسه ساز، از این که خیرین مدرسه ساز کشورمان تمام افکار و سرمایه خود را با وحدت کلمه برای ساخت مدرسه جهت آینده سازی برای کشور اختصاص داده اند، قدردانی کرد.

وی به افزایش 300 درصدی کمکهای خیرین در نهضت مدرسه سازی به عنوان انقلابی بزرگ در این حوزه اشاره کرد و گفت: در همین راستا کمک خیرین مدرسه ساز از رقم سه هزار همت به 11 هزار همت در دولت سیزدهم ارتقا یافته است.

میرنظری در ادامه خاطرنشان کرد: در سال 1402 بالغ بر سه هزار و 178 مدرسه در قالب بیش از 13هزار کلاس درس در سطح کشور مورد بهره برداری قرار گرفته که از این تعداد 344 طرح با 1518 کلاس درس معادل 11


برچسب ها: خیرین مدرسه ساز - مدرسه - مدرسه ساز - خیرین - خیر مدرسه ساز - رییس سازمان نوسازی مدارس - سازمان نوسازی مدارس کشور
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کمک های خیرین مدرسه ساز به 13 هزار میلیارد تومان

افزایش کمک های خیرین مدرسه ساز به 13 هزار میلیارد تومان