علیرضا خامسیان: روابط عمومی ها از وظیفه محوری به برنامه محوری تغییر جهت دهند/نقش و وظیفه روابط عمومی ها در برابر روایت های برساخته شده دروغین توسط معاندین بسیار حائز اهمیت استخامسیان، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رییس جمهور با اشاره به اهمیت تفکیک نقش روابط عمومی ها به عنوان یک بخش وظیفه محور و یا برنامه محور در سازمان ها و بنگاه های اقتصادی و صنعتی، - به گزارش جماران، علیرضا خامسیان در نشست مجمع کارآفرینان ایران که با حضور مدیران روابط عمومی شرکت های بزرگ صنعتی و اقتصادی برگزار شد، با اشاره به تجارب پیشین خود در نهادهای مختلف، افزود: در برخی سازمان ها و نهادها، روابط عمومی به شخص محوری و نه سازمان محور تبدیل شده اند که صرفا برای شخص اول آن سازمان فعالیت می کنند که این عمل ضربه مهلکی به روابط عمومی ها می زند و باید تلاش کرد تا روابط عمومی را از وظیفه محوری به برنامه محوری تغییر جهت داد. وی تصریح کرد: در حوزه صنعت نیز که با ذینفعان مختلفی روبرو هستیم و در فضایی که اعتماد بین مردم و صنعت به خوبی شکل نگرفته است، وظیفه روابط عمومی ها سنگین تر می شود چراکه این باورپذیری را هنوز برای مردم شکل ندادیم و این اعتمادسازی بوجود نیامده است و صرفا با اقدامات تبلیغی تصور می کنیم که می توانیم تعداد مشتریان را افزایش دهیم. وی با تقبیح برخی اقدامات از سوی بنگاه های اقتصادی در تخریب رقبای خود، خاطرنشان کرد: برخی رقبا در حوزه صنعت با بهره برداری از فضایی که در کشور پدیدار می شود برای تخریب یکدیگر برچسب ها: روابط عمومی - روابط - عمومی - محور - علیرضا خامسیان - سازمان - برنامه محوری |
آخرین اخبار سرویس: |