باز شدن پای مزاحمت تلفنی به جمعیت هلال احمر قزوینمدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در سال 1403 با مرکز مدیریت فرماندهی عملیاتی 69 هزار و 574 تماس با مرکز 112 صورت گرفت که 1265 تماس منجر به عملیات شد، - ایسنا/قزوین مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در سال 1403 با مرکز مدیریت فرماندهی عملیاتی 69 هزار و 574 تماس با مرکز 112 صورت گرفت که 1265 تماس منجر به عملیات شد، این آمار نشان از این است که بیشتر تماس ها مزاحمت تلفنی بوده است، چنین مزاحمت هایی سبب می شود عملیات های مهم دیگر بی پاسخ بماند و جان یک نفر از دست برود از تمامی شهروندان درخواست داریم مزاحمت تلفنی ایجاد نکنند. حبیب درگاهی در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز 15 اردیبهشت در جمعیت هلال احمر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در راستای وفاق خوبی که در دولت وجود دارد اقدامات قابل توجهی نیز در هلال احمر صورت گرفته و امیدارم این وفاق و همدلی پابرجا باشد تا بتوانیم خدمات ارزنده ای را ارائه دهیم. وی با اشاره به اینکه هلال احمر علاوه بر اینکه یک نهاد پاسخ به بحران است نهادی تاب آور هم محسوب می شود، افزود: در استان قزوین 15 پایگاه ثابت، دو پایگاه موقت، دو پایگاه آنست، یک تیم واکنش سریع، یک تیم توانا، یک مرکزمدیریت و هماهنگی و کنترل عملیات در استان و 9 مرکز کنترل هماهنگی در شهرستان ها آمادگی پاسخگویی به حوادث را دارند. برچسب ها: جمعیت هلال احمر - هلال احمر - مزاحمت تلفنی - عملیات - هلال احمر قزوین - قزوین - مزاحمت |
آخرین اخبار سرویس: |