جهش 620 درصدی زیان خالص کشتیرانی/ سود انباشته ای که 95 درصد آب رفت!کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، یکی از شرکت های بزرگ بورسی و زیرمجموعه شستا، در گزارش 9 ماهه منتهی به پایان سال گذشته با افزایش قابل توجه زیان خالص و کاهش چشمگیر سود انباشته، - کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، یکی از هلدینگ های تابعه شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی (شستا)، در شرایطی بحرانی قرار گرفته که شواهد مالی از عملکردی به شدت ضعیف و نگران کننده حکایت دارد؛ وضعیتی که می تواند تبعاتی جدی برای سهامداران این نماد بورسی به همراه داشته باشد. به گزارش سرویس اقتصادی تابناک، بررسی صورت های مالی 9 ماهه منتهی به پایان سال گذشته نشان می دهد که این شرکت، با ثبت زیانی سنگین، در حال دور شدن از مسیر سودآوری است. بر اساس اطلاعات منتشر شده در کدال، زیان خالص کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در دوره مذکور با رشد بی سابقه 620 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، به رقم قابل تأمل 2 هزار و 919 میلیارد تومان رسیده است. این در حالی است که به ازای هر سهم حکشتی نیز 354 ریال زیان شناسایی شده است؛ یعنی جهشی 406 درصدی نسبت به مدت مشابه پیشین. نگاهی دقیق تر به جزییات صورت های مالی 9 ماهه حکشتی نشان می دهد که شرکت در این مدت، نه تنها هیچ سودی از محل فروش سرمایه گذاری ها به دست نیاورده، بلکه رقم این بخش به صفر ریال رسیده است؛ موضوعی که زنگ خطری برای سهامداران تلقی م برچسب ها: جمهوری اسلامی - کشتیرانی - اسلامی - جمهوری - پایان سال - زیان - تأمین اجتماعی |
آخرین اخبار سرویس: |