اقتباس به نفع نویسنده، مخاطب و فیلمساز استاقتباس به نفع نویسنده، مخاطب و فیلمساز است و نمونه آن را در کتاب «باغ کیانوش» دیدیم که پس از اکران فیلمش از چاپ ششم به چهل ودوم رسید. - معاون تولید کانون پرورش فکری گفت: اقتباس به نفع نویسنده، مخاطب و فیلمساز است و نمونه آن را در کتاب باغ کیانوش دیدیم که پس از اکران فیلمش از چاپ ششم به چهل ودوم رسید. محمدرضا کریمی صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، در گفتگو با شد، به رسول صدرعاملی دادم، زیرا کتاب را نزدیک به کارهای این کارگردان دیدم. وی با اشاره به فیلم باغ کیانوش که سال گذشته اکران شد، گفت: یکی از رمان های پرفروش ما به عنوان باغ کیانوش انتخاب و با کار مشترک میان سوره و کانون پرورش فکری تبدیل به فیلم شد که در جشنواره فیلم فجر هم برنده شد و درخشید. این فیلم با موضوع دفاع مقدس و چاشنی طنز تاکنون بیش از 40 میلیارد تومان فروش داشته است. معاون تولید کانون پرورش فکری، اقتباس را به نفع نویسنده، مخاطب و فیلم ساز دانست و گفت: کتاب باغ کیانوش طی سال ها به چاپ ششم رسیده بود ولی در هفت هشت ماه اخیر که فیلم آن به نمایش درآمد به چاپ چهل ودوم رسید. اگر بتوانیم هنر اقتباس را جا بیندازیم متوجه خواهیم شد که چرا در 100 سال گذشته فیلم های پرفروش دنیا بر اساس اقتباس تولید می شوند. برچسب ها: کانون پرورش فکری - پرورش فکری - فیلم - کیانوش - کانون پرورش فکری کودکان - فیلمساز - پرورش |
آخرین اخبار سرویس: |