مطالب مرتبط:
وزیر علوم بر استمرار برنامه های دولت سیزدهم در آموزش عالی تاکید کرد
رشد اقتصادی میانگین 12.6 درصد در دولت سیزدهم
افزایش سطح مراودات تجاری مرزنشینان در دولت سیزدهم
بدرقه پیکر رییس دولت سیزدهم و هیات همراه در قم
شیرینی کام شهروندان با رعایت عدالت ارتباطی در دولت سیزدهم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 ساعت 13:402024-05-22سياسي

پرچم دولت سیزدهم در رزن بالاست


فرماندار رزن با بیان اینکه پرچم دولت سیزدهم در شهرستان رزن بالاست، گفت: اگر اعلام می کنیم میزان مشارکت مردم شهرستان رزن در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بالاتر از سطح کشور بود برای این است که عملکرد دولت سیزدهم .

- ایسنا/همدان فرماندار رزن با بیان اینکه پرچم دولت سیزدهم در شهرستان رزن بالاست، گفت: اگر اعلام می کنیم میزان مشارکت مردم شهرستان رزن در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری بالاتر از سطح کشور بود برای این است که عملکرد دولت سیزدهم در سطح شهرستان رزن به انصاف واقعی، منطقی و معقول بود.

علی اصغر غفاری آثار در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در طی کمتر از سه سال گذشته در شهرستان رزن تحول و انقلاب بزرگی در توسعه و رشد ایجاد شده و این رشد و توسعه شتاب گرفته است، تصریح کرد: در شهرستان رزن برای نخستین بار اعتباراتی که به رزن تعلق گرفت به میزان 10 سال اعتبارات سال های گذشته شهرستان رزن بود.

وی با اشاره به خدمات ارزنده انجام شده دولت سیزدهم در طی سه سال گذشته در شهرستان رزن ،گفت: تمام نیازهای واقعی مردم که از 45 سال گذشته در حوزه های مختلف در این شهرستان باقی مانده بود در دولت سیزدهم مرتفع شد.


برچسب ها: شهرستان رزن - دولت سیزدهم - شهرستان - انتخابات مجلس شورای اسلامی - سیزدهم - مجلس خبرگان رهبری - مجلس شورای اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

پرچم دولت سیزدهم در رزن بالاست

پرچم دولت سیزدهم در رزن بالاست