مطالب مرتبط:
آغاز فصل جدیدی از روابط ایران و هند در چابهار 
امضای قرارداد تجهیز بندر چابهار میان ایران و هند/ رییس سازمان بنادر: آغاز فصل همکاری و تامین مالی از طرف دولت هند
هند از احتمال یک توافق طولانی مدت با ایران برای مدیریت چابهار خبر داد
هند از احتمال توافق بلندمدت با ایران در چابهار خبر داد
هند از احتمال توافق بلندمدت با ایران برای مشارکت اقتصادی در چابهار خبر داد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 21:002024-05-13اقتصادي

آغاز فصل جدیدی از روابط ایران و هند در چابهار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در آیین تجهیز و بهره برداری از پایانه های کانتینری و کالای عمومی بندر شهید بهشتی چابهار با جمهوری هند که با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی .

- علی اکبر صفایی گفت: قرارداد تجهیز و بهره برداری از پایانه های کانتینری و کالای عمومی بندر شهید بهشتی را نتیجه اراده وزیر راه و شهرسازی و همتای هندی و آغاز فصل همکاری بسیار ارزنده دو کشور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در آیین تجهیز و بهره برداری از پایانه های کانتینری و کالای عمومی بندر شهید بهشتی چابهار با جمهوری هند که با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و سارباناندا سونوال وزیر بنادر، کشتیرانی و آبراهه های جمهوری هند برگزار شد، اظهار کرد: اراده مقامات ارشد دو کشور بر این قرار بود که یکی از مهم ترین پروژه های دریایی و بندری به نتیجه برسد.

وی افزود: این اراده با دستورات و پشتیبانی هر دو وزیر و کار شبانه روزی هیات همراه دو وزیر منجر به تجهیز و بهره برداری از پایانه های کانتینری و کالای عمومی بندر شهید بهشتی چابهار با جمهوری هند شد.


برچسب ها: وزیر راه و شهرسازی - سازمان بنادر و دریانوردی - بندر شهید بهشتی - مدیرعامل سازمان بنادر - راه و شهرسازی - بنادر و دریانوردی - بهره برداری
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فصل جدیدی از روابط ایران و هند در چابهار

آغاز فصل جدیدی از روابط ایران و هند در چابهار