مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 05:102023-09-01ورزشي

ارتقا مکتب خانه های قرآنی قشم در حوزه کودکان


مدیر فرهنگی اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم از ارتقای مکتب خانه های قرآنی قشم با برگزاری دوره های تربیت مربی تخصصی قرآنی در حوزه کودکان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، مجتبی سلیمی مدیر فرهنگی و اجتماعی و ورزش سازمان منطقه آزاد قشم امروز از برگزاری چهار دوره تربیت مربی تخصصی قرآنی کودک در قشم خبر داد و گفت: این دوره ها با حضور مربیان مکتب خانه های قرآنی شهرهای قشم، رمکان، درگهان و روستای زیرانگ برگزار شد.

  وی ادامه داد: برگزاری کارگاه رایگان ویژه 150 نفر از مادران علاقمند در شهر رمکان و روستای زیرانگ و برگزاری دوره تخصصی مقدماتی و تکمیلی برای 100 مربی در شهرهای قشم، درگهان و رمکان با صدور گواهینامه رسمی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از دیگر نکات این دوره بود.

  به گفته سلیمی، این دوره ها با هدف شبکه سازی، ارتقای سطح قرانی منطقه در حوزه کودک، اتحاد بین قرآنیان جزیره و آموزش و شبکه سازی مادران قرآنی با محوریت تربیت بدون تنبیه و مهارت هایی برای زندگی بهتر، طراحی شده و در حال اجرا است.

  این دوره ها از سوی موسسه فرهنگی قرآن و عترت فاطمه الزهرا قشم با همکاری مجتمع  علوم قرآنی امام شافعی و شهرداری رمکان ،شورای قرآنی  و مکتب خانه های درگهان، شهرداری قشم،  سرای امهات و مکتب خانه روستای زیرانگ و حمایت ویژه سازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتقا مکتب خانه های قرآنی قشم در حوزه کودکان

ارتقا مکتب خانه های قرآنی قشم در حوزه کودکان