مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-30اقتصادي

صلح و سازش در 90 درصد پرونده های شورای حل اختلاف اتاق اصناف کرج


رییس اتاق اصناف البرز از صلح و سازش 90 درصدی پرونده های ورودی به شعبه شورای حل اختلاف مستقر در اتاق اصناف مرکز استان البرز خبر داد.

- ایسنا/البرز رییس اتاق اصناف البرز از صلح و سازش 90 درصدی پرونده های ورودی به شعبه شورای حل اختلاف مستقر در اتاق اصناف مرکز استان البرز خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز حصاری روز دوشنبه 10 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به استقرار یکی از شعبات حل اختلاف در اتاق اصناف مرکز استان البرز، اظهار کرد: میزان ورودی پرونده های حل اختلاف از تاریخ اول مرداد تا 30 دی ماه امسال حدود 300 پرونده بوده است.

وی با بیان اینکه بیشتر پرونده های ورودی با موضوعات الزام به ایفای تعهدات و مطالبه در صنوف مختلف بوده است، افزود: 266 پرونده از میزان تعداد ورودی پرونده ها به صلح و سازش ختم شده است.

رییس اتاق اصناف مرکز استان البرز با اشاره به اینکه مختومه شدن و صلح و سازش این پرونده ها مرهون حمایت و پشتیبانی دادگستری استان البرز و معاون قضایی و معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان البرز بوده است، بیان کرد: 90 درصد پرونده های ورودی به صلح و سازش ختم شده که در نوع خود بی نظیر است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و سازش در 90 درصد پرونده های شورای حل اختلاف اتاق اصناف کرج

صلح و سازش در 90 درصد پرونده های شورای حل اختلاف اتاق اصناف کرج