مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:452023-01-28سياسي

مرادی: در دولت تابلوی ورودممنوع، بن بست و چراغ قرمز برای احزاب نداریم


مدیر سیاسی وزارت کشور با تاکید بر اینکه نگاه دولت به احزاب نگاه نظارتی و مشورتی احزاب است گفت: در دولت تابلوی ورودممنوع، بن بست و چراغ قرمز برای احزاب نداریم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، عبدالله مرادی مدیر سیاسی وزارت کشور در همایش خانه احزاب بیان داشت: نگاه دولت به عرصه سیاسی از مفهوم سرمایه اجتماعی نشات گرفته است ما مرتب در حوزه سیاسی و اجتماعی بحث کردیم و محور اصلی جمع بندی نگاه حوزه سیاست در سرمایه اجتماعی است.

مرادی بیان داشت: مشارکت، اعتماد و امید مولفه های اصلی سرمایه های اجتماعی هستند که در اینجا مهمترین نقش را احزاب سیاسی به عنوان یک حلقه میانی میان نظام سیاسی و دولت ایفا می کنند.

 سرمایه اجتماعی نقطه تلاقی دولت و احزاب سیاسی است و ما در دولت تابلو ورود ممنوع، بن بست و چراغ قرمز  برای احزاب نداریم امابه شرط اینکه رانندگی بین خطوط باشد.

وی با اشاره به نقش ارزشمند احزاب در کشور بیان داشت:  نگاه  دولت به احزاب نگاه نظارتی و مشورتی احزاب است و بدون تردیداحزاب بر دولت نظارت کند و این نظارت را شفاف و عالمانه انجام دهند و از سوی دیگر نقش ریل گذاری  و بیان کردن مطالبات مردم باشند و همچنین احزاب بایدپل ارتباطی بین نظام سیاسی و مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرادی: در دولت تابلوی ورودممنوع، بن بست و چراغ قرمز برای احزاب نداریم

مرادی: در دولت تابلوی ورودممنوع، بن بست و چراغ قرمز برای احزاب نداریم