مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:402023-01-28سياسي

گوهرسنگ ها؛ فرصتی بی نظیر برای اقتصاد و اشتغال مشهدالرضا


امیدواریم با تکیه بر ظرفیت های خوب و ویژه شهر مشهد در حوزه گوهرسنگ ها و توجه ملی به این شهر، براساس یک برنامه کوتاه مدت، - ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای شهر مشهد گفت: امیدواریم با تکیه بر ظرفیت های خوب و ویژه شهر مشهد در حوزه گوهرسنگ ها و توجه ملی به این شهر، براساس یک برنامه کوتاه مدت، به گفتمانی عملیاتی در حوزه اجرای اقدامات متناظر با حوزه گوهرسنگ ها، با 2 مولفه اقتصاد و اشتغال برای شهر مشهد مقدس دست یابیم.

مجید طهوریان عسکری در نشست گفتمانی مشهد؛ شهر جهانی گوهرسنگ ها با بیان اینکه شورای شهر مشهد و مرکز پژوهش ها طی 6 ماه اخیر توجه ویژه ای به موضوع شهر جهانی گوهرسنگ ها داشته است، اظهارکرد: اقدامات خوبی در این حوزه توسط میراث فرهنگی و پیگیری های ارزشمندی نیز از طرف آستان قدس رضوی انجام شده است.

وی گفت: یکی از مولفه های مهمی که می تواند در حوزه اشتغال، کمک کار باشد، ویژگی های خاص شهر مشهد است؛ اقتصاد شهر مشهد، اقتصادی خدماتی و زائرمحور بوده و از سوی دیگر، به عنوان یک جهانشهر، ارتباط خوبی با پهنه های جهان اسلام دارد.

طهوریان عسکری با بیان اینکه فرصت ها و ظرفیت های زیادی برای حوزه اقتصاد و اشتغال در مشهدالرضا مهیاست، افزود: این فرصت ها کمتر مورد توجه قرار گرفته و دستگاه های مختلف نیز از این گنج ارزشمند آنگونه که باید بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوهرسنگ ها؛ فرصتی بی نظیر برای اقتصاد و اشتغال مشهدالرضا

گوهرسنگ ها؛ فرصتی بی نظیر برای اقتصاد و اشتغال مشهدالرضا