مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 دی 1401 ساعت 10:402023-01-11اجتماعي

مدارس بوشهر بر اساس آمایش استانی ساخته می شوند


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: ساخت مدارس با آمایش سرزمینی استان براساس سن دانش آموزان، مقطع تحصیلی و رشد جمعیتی آن منطقه جغرافیایی که در سال های آتی با آن مواجه می شود، - انجام می گیرد.

ابراهیم احمدی چهارشنبه 21 دی در دیدار با نماینده ولی فقیه اظهار کرد: با توجه مدت زمان سپری شده از ابتدای سال تاکنون پروژه هایی که پیشرفت 50 درصد به بالا داشتند تکمیل و تجهیز شدند و 2 سالن ورزشی و اولین استخر دانش آموزی نیز در استان افتتاح و تحویل آموزش و پرورش شده است که نزدیک به 150 کلاس درس اضافه شده و بالغ بر 170 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اضافه کرد: بیش از 70 میلیارد تومان تجهیزات شامل دستگاه های سرمایشی، میز و نیمکت، تجهیزات هنرستانی خریداری و به کلاس های درس مدارس جهت استفاده دانش آموزان ارسال شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر تصریح کرد: پهنه بندی استان در موضوع مدارس آن انجام شده و بر اساس اینکه چه مقدار تجهیزات نیازمند است بر اساس آمایش سرزمینی انجام شده این توزیع با دقت بهتری انجام پذیرد.

احمدی افزود: آمایش سرزمین براساس دانش آموزان و رشد جمعیتی آن منطقه جغرافیایی انجام می گیرد و مدارس آن ساخته خواهند شد و همچنین بر اساس سن دانش آموزان و مقطع تحصیلی که در سال های آتی روبه رشد هستند انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس بوشهر بر اساس آمایش استانی ساخته می شوند

مدارس بوشهر بر اساس آمایش استانی ساخته می شوند