مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 دی 1401 ساعت 15:252023-01-09اقتصادي

پایانه و ترمینال مسافربری شهید شاهچراغی دامغان احیا می شود؟


رییس اداره راهداری حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان از احیای پایانه و ترمینال مسافربری شهید شاهچراغی دامغان خبر داد.

- ایسنا/سمنان رییس اداره راهداری حمل و نقل جاده ای شهرستان دامغان از احیای پایانه و ترمینال مسافربری شهید شاهچراغی دامغان خبر داد.

حسین ابوطالبی 19دی ماه در حاشیه جلسه کمیته حمل و نقل شهرستان دامغان از ارائه سرویس رایگان درون شهری تا پایانه شهید شاهچراغی این شهر خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای هفته جاری اتوبوس های عبوری و برون شهری تنها مجاز به توقف در پایانه مسافربری شهید شاهچراغی هستند و در صورت توقف در سایر نقاط شهری با برخورد قانونی مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: پایانه مسافربری دامغان از شرایط بسیار خوبی برخودار است و این اداره در نظر دارد با برنامه ریزی و همکاری مدیران شهری و کلیه دست اندر کاران بخش حمل و نقل مسافر روند خدمات دهی به شهروندان، به ویژه متقاضیان سفر را تسهیل و موجبات رونق بخش حمل و نقل برون شهری را فراهم آورد.

وی توضیح داد: پایانه مسافربری شهید شاهچراغی دامغان دارای دفاتر مسافربری، ایستگاه اتوبوس، دفتر نظارت، سالن انتظار، ایستگاه تاکسی درون شهری، نمازخانه، سرویس بهداشتی و بوفه است و قطعا با رونق این پایانه مسافربری، حرکت منظم و برنامه ریزی شده اتوبوس های مسافربری در مسیرهای مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایانه و ترمینال مسافربری شهید شاهچراغی دامغان احیا می شود؟

پایانه و ترمینال مسافربری شهید شاهچراغی دامغان احیا می شود؟