مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 دی 1401 ساعت 16:052023-01-07اقتصادي

خرید و بررسی تلویزیون شیائومی Q1E با بهترین قیمت از بانه


همیشه وقتی صحبت از صنعت و تکنولوژی های نوین به میان می آید، حضور فعال و مؤثر کمپانی های چینی نیز در این عرصه به چشم می خورد، اگر چه این کشور روز به روز در حال ترقی و پیشرفت در این زمینه است، - اما باز هم راه زیادی برای رسیدن به رقبای نام آشنای خود در حوزه ی طراحی و ساخت لوازم خانگی به ویژه تلویزیون های هوشمند دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ممتازکالا، 15 سپتامبر 2021 بود که برند نام آشنای Xiaomi، از چند محصول جدید خود رونمایی کرد که تلویزیون Q1E در سایز 55 اینچ از جمله این تولیدات بود.

این تلویزیون همانند مدل 75 اینچی Q1، دارای صفحه نمایش QLED است و با توجه به تکنولوژی ذرات کوانتومی، در تولید رنگ های واقعی و زنده، به یکی از بهترین ها در رِنج اقتصادی خود مبدل شده است؛ همچنین اگر شما عزیزان به توضیحات صرفاً اجمالی در خصوص این تلویزیون اکتفا نمی کنید و از آن دسته کاربرانی هستید که به بررسی های تخصصی تر نیاز دارند، می توانید در صورت نیاز به مقاله ی خرید تلویزیون شیائومی Q1E در لینک فوق هم سری بزنید و علاوه بر مطالعه ی کامل مشخصات این شاهکار چینی، لیست قیمت به روز شده ی دیگر مدل های شیائومی را نیز ببینید.

در بخش طراحی هم می توانیم بگوییم که شرکت شیائومی اوج هنر و ظرافت خود را به کار گرفته است تا تصویری بی حد و مرز را در اختیار شما قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و بررسی تلویزیون شیائومی Q1E با بهترین قیمت از بانه

خرید و بررسی تلویزیون شیائومی Q1E با بهترین قیمت از بانه