مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 دی 1401 ساعت 12:302022-12-26فناوري

معرفی برترین کشورها در عرصه فناوری جهان


فناوری تمام جنبه های زندگی انسان را بهبود بخشیده و استانداردهای زندگی را در سراسر جهان بالا برده است؛ از لوازم خانگی که به ما اجازه می دهد در مراقبت از خانه های مان کارآمدتر باشیم تا اینترنت که به ما امکان می دهد با آسایش از خانه مان به داده های جهان دسترسی داشته باشیم؛ - در واقع فناوری طبیعت توسعه انسانی است.

به نقل از یاهو نیوز، جهان امروز در مقایسه با همین یک دهه پیش به طور کامل غیر قابل تشخیص است؛ با جهش های عمده در فناوری هایی که دامنه و مزایای بالقوه آن حتی در حال حاضر قابل اندازه گیری نیست.

پیشرفت هایی در چندین زمینه از جمله واقعیت افزوده، بلاک چین (زنجیره بلوکی)، چاپ سه بعدی و هوش مصنوعی حاصل شده که بسیاری از شرکت ها در این زمینه پیشرو هستند.

به نظر می رسد هوش مصنوعی فناوری بزرگ بعدی در جهان باشد و خدمات شبکه آمازون گویا پیشتاز این عرصه است؛ در حالی که شرکت ماشین های تجاری بین المللی و ارائه دهنده نرم افزار هوش مصنوعی سازمانی پیشرو برای ساخت برنامه های کاربردی هوش مصنوعی در مقیاس سازمانی و تسریع تحول دیجیتال (C3.

ai) نیز از بازیگران اصلی است.

بر اساس گزارش شاخص هوش مصنوعی استنفورد در سال 2021 بیش از 93 میلیارد دلار توسط شرکت های سهام خصوصی در صنعت هوش مصنوعی هزینه شده است؛ در حالی که شرکت حسابرسی و تضمین، مشاوره و خدمات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برترین کشورها در عرصه فناوری جهان

معرفی برترین کشورها در عرصه فناوری جهان