مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 آذر 1401 ساعت 20:152022-12-18اقتصادي

سند مالکیت 102 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گلستان صادر شد


مدیرکل ثبت اسناد و املاک گلستان گفت: در راستای اجرای قانون حدنگاری، سند مالکیت تک برگ برای 102 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گلستان صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی رضاییان عصر یکشنبه در حاشیه واگذاری 53 جلد سند مالکیت اراضی کشاورزی روستای مرزبن آزادشهر در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با همراهی سازمان جهاد کشاورزی برای تمامی 683 هزار هکتار اراضی زراعی استان سند کاداستر صادر خواهد شد.

مدیرکل ثبت اسناد گلستان افزود: قانون حدنگاری اراضی زراعی و باغی در راستای قانون ششم توسعه کشور و براساس تفاهم نامه فی مابین سازمان اسناد و املاک کشور و وزارت جهاد کشاورزی که در سال 99 امضا شد، در حال اجرا است.

رضاییان، تثبیت مالکیت اراضی، مشخص شدن حدود اربعه زمین و کاهش دعاوی قضایی در خصوص اختلافات کشاورزان، افزایش ضریب خرید و فروش اراضی زراعی و باغی و جلوگیری از جعل اسناد و تجاوزات ملکی، افزایش ارزش معاملاتی اراضی دارای سند و ایجاد درآمد ناشی از پرداخت عوارض انتقال اسناد برای دولت را از مهم ترین اهداف و مزایای اجرای قانون حدنگاری یا کاداستر اراضی زراعی و باغی برشمرد.

وی با تاکید بر ضرورت همکاری بیشتر دستگاه های متولی از جمله سازمان جهاد کشاورزی و همراهی کشاورزان برای اجرای کامل قانون حدنگاری (کاداستر) در گلستان، گفت: ادارات ثبت اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند مالکیت 102 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گلستان صادر شد

سند مالکیت 102 هزار هکتار از اراضی کشاورزی گلستان صادر شد