مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 آبان 1401 ساعت 11:502022-11-14اجتماعي

تغییر مسیر ناگهانی عامل 8 درصد تصادفات در تهران/ ضرورت رانندگی بین خطوط


رییس اداره تضادفات و مهندسی منطقه یک پلیس راهور تهران بزرگ بر ضرورت رانندگی بین خطوط و عدم تغییر مسیر ناگهانی برای جلوگیری از بروز تصادفات تاکید کرد.

- رییس اداره تضادفات و مهندسی منطقه یک پلیس راهور تهران بزرگ بر ضرورت رانندگی بین خطوط و عدم تغییر مسیر ناگهانی برای جلوگیری از بروز تصادفات تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ فائزه سادات صالحی با اشاره به اهمیت حرکت خودروها در بین خطوط گفت: یکی از دلایل اصلی تصادفات در شهر تهران عدم حرکت در بین خطوط و تغییر مسیرهای ناگهانی است.

در ماده 119 آیین نامه رانندگی ذکر شده است که رانندگان همواره موظف هستند در بین خطوط ترافیکی ترسیم شده حرکت کنند و اگر قصد تغییر مسیر دارند با روشن کردن راهنما دیگر رانندگان را از تصمیم خود آگاه کنند.

البته برخی معابر نیز فاقد خط کشی هستند که در در این شرایط تغییر مسیر و انحراف به طرفین ممنوع است مگر در شرایط نیاز که با استفاده از راهنما انجام می شود.

وی با اشاره به آمار تصادفات مربوط به تغییر مسیر ناگهانی اظهارکرد: در هفت ماهه اول امسال هشت درصد از علل اصلی تصادفات در تهران مربوط به تغییر مسیر ناگهانی بوده است.

شاید این عدد درصد بالایی نباشد اما در میان علل اصلی تصادفات رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر مسیر ناگهانی عامل 8 درصد تصادفات در تهران/ ضرورت رانندگی بین خطوط

تغییر مسیر ناگهانی عامل 8 درصد تصادفات در تهران/ ضرورت رانندگی بین خطوط