مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 شهریور 1401 ساعت 11:522022-08-23سياسي

چهار اقدام مهم دولت برای مبارزه با فساد اقتصادی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر علیزاده در خصوص دستاورد های عملکرد یکساله دولت گفت: برخورد با افراد فاسد در شان قوه قضاییه است، - عضو شورای مرکزی فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی، ساماندهی دستگاه های کارتخوان، اصلاحات مالیاتی، شفافیت بانکی و حذف ارز ترجیحی را چهار اقدام مهم دولت برای ریشه کن کردن فساد در قوه مجریه خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر علیزاده در خصوص دستاورد های عملکرد یکساله دولت گفت: برخورد با افراد فاسد در شان قوه قضاییه است، اما جلوگیری از فساد وظیفه دولت ها است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ساماندهی دستگاه های کارتخوان را از اقدامات بسیار خوب دولت خواند و گفت: دولت در این راستا حدود 9 میلیون دستگاه کارتخوان را از رده خارج کرد، این دستگاه ها در فعالیت های مربوط به قمار و پولشویی فعال بودند.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ساماندهی دستگاه های کارتخوان از فساد بزرگی جلوگیری کرد، ادامه داد: با ابتکار عمل دولت تمام دستگاه های کارتخوان به حساب های مالیاتی افراد وصل شد و گام مهمی برای جلوگیری از فرار مالیاتی برداشته شد.

علیزاده الزام بانک ها به انتشار اسامی افرادی که با آن ها وام پرداخت می شود ار از اقدامات مهم دولت خواند و گفت: دولت با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار اقدام مهم دولت برای مبارزه با فساد اقتصادی

چهار اقدام مهم دولت برای مبارزه با فساد اقتصادی