مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 13:222022-03-16دانش

برگزاری رویداد ملی دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از برگزاری «رویداد ملی دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب» در راستای سند و نقشه ی راه چهل ساله ی تحول و تعالی این دانشگاه خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد از برگزاری رویداد ملی دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب در راستای سند و نقشه ی راه چهل ساله ی تحول و تعالی این دانشگاه خبر داد.

محمدرضا دهقانی اشکذری امروز چهارشنبه 25 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: داشگاه آزاد استان یزد، سال 1400 را با توفیقات زیادی پشت سر گذاشت و امسال نقشه ی راه 40 ساله دوم دانشگاه تدوین شده تا در مسیر تعالی به عنوان یک دانشگاه کارآفرین حرکت کند.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد یزد با 16 هزار دانشجو به عنوان یکی از بزرگترین شبکه های دانشگاهی در استان، در راستای تحقق جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری، خود را موظف می داند بیش از پیش این دانشگاه را به مردم معرفی کند و معتقدیم رسانه ها بزرگترین تریبون دانشگاه در این خصوص هستند.

دهقانی همچنین خاطرنشان کرد: این دانشگاه در سال 1400 در حوزه جذب دانشجو رشد چشمگیری نسبت به سال قبل داشته و جزو استانهای برتر در تمام گرایش ها به لحاظ رشد جذب دانشجو بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد ملی دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب

برگزاری رویداد ملی دانشگاه آزاد اسلامی در گام دوم انقلاب