مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اسفند 1400 ساعت 19:572022-03-14سياسي

هر گونه دخل و تصرف در اراضی ملی و طبیعی غیرقانونی است


با توجه به شرایط اقلیمی و حساس این شهرستان کلیه مدیران ادارات باید نسبت به حفظ حقوق بیت المال اهتمام ویژه ای داشته باشند.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار شهرستان تایباد گفت: با توجه به شرایط اقلیمی و حساس این شهرستان کلیه مدیران ادارات باید نسبت به حفظ حقوق بیت المال اهتمام ویژه ای داشته باشند.

محسن سیاح در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان که امروز در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه پیشگیری نقش دستگاه های اجرایی و امنیت ساز بسیار مهم است و تلاش می کنیم تا از همه ظرفیت این دستگاه ها در راستای حفاظت از حقوق بیت المال بهره مند شویم.

وی افزود: ادارات منابع طبیعی، محیط زیست و جهاد سازندگی استان حساسیت آفرینی بیشتری در این حوزه دارند و متناسب با شرایط اقلیمی باید به صورت قانونی اقدام کنند.

در ادامه این نشست رییس دادگستری شهرستان تایباد بیان کرد: حفظ و حراست انفال از جمله منابع طبیعی و اراضی ملی از برنامه های اساسی شورای حفظ حقوق بیت المال در این شهرستان است و حفظ این حقوق از وظایف مهم دستگاه قضایی است که مورد توجه ویژه خواهد بود.

جمال فرزانه اضافه کرد: یکی از وظایف شورای حفظ حقوق بیت المال نظارت بر حسن اجرای قوانین بوده و برای صیانت از این حقوق اهتمام جدی وجود دارد و جلسات شورای حفظ حقوق بیت المال تاکنون دستاوردهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر گونه دخل و تصرف در اراضی ملی و طبیعی غیرقانونی است

هر گونه دخل و تصرف در اراضی ملی و طبیعی غیرقانونی است