مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 دی 1400 ساعت 16:352022-01-17سياسي

بازگشت به تولید کشتارگاه بزرگ شرق گلستان با پیگیری قرارگاه 17 ربیع


دبیر قرارگاه 17 ربیع الاول سپاه نینوا استان گلستان از مانع زدایی و اشتغالزایی در مسیر تولید کشتارگاه بزرگ چیلای در شرق استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، ابراهیم مهقانی بعد از ظهر امروز برای حل مشکل کشتارگاه بزرگ چیلای در شرق استان اظهار کرد: طی یک اقدام رسالت محور و در راستای رفع موانع تولید در سالن جلسات فرمانداری شهرستان مینودشت و با حضور دبیر قرارگاه سپاه استان و همچنین حضور فرماندار شهرستان، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه، دادستان مینودشت و ادارات کل گاز، آب منطقه ای، محیط زیست و دامپزشکی استان و ادارات برق، جهاد و ادارات متولی شهرستان اقدامات لازم برای بازگشت به چرخه تولید برای این کشتارگاه اجرا شد سرپرست فرمانداری شهرستان مینودشت با بیان اینکه اقدامات قرارگاه 17 ربیع الاول سپاه گلستان شایسته تجلیل و قدردانی است، افزود: همه نهادها باید در مسیر مانع زدایی از فرآیند تولید برای این واحد کشتارگاهی تلاش کنند.

محمدتقی قزلسفلی افزود: مقرر شد که جهاد کشاورزی به عنوان نهاد پشتیبان موانع موجود در مسیر گازرسانی اراضی کشاورزی را حل و فصل کند.

وی تصریح کرد: آب منطقه ای طی یک هفته قرارداد نهایی حفر چاه را آماده و تحویل کند، شرکت گاز نیز بلافاصله نسبت به عملیات گازرسانی اقدام کرده شرکت برق نیز با بررسی موضوع در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به تولید کشتارگاه بزرگ شرق گلستان با پیگیری قرارگاه 17 ربیع

بازگشت به تولید کشتارگاه بزرگ شرق گلستان با پیگیری قرارگاه 17 ربیع