مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 دی 1400 ساعت 08:302022-01-02سياسي

برای بیان عظمت راه طی شده در انقلاب اسلامی نیازمند جهاد تبیین هستیم


دبیرکل قرارگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: برای بیان عظمت راه طی شده در طول این 42سال، نیازمند جهاد تبیین هستیم همان کاری که حضرت زینب (س) بعد از واقعه عاشورا انجام داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، حجت الاسلام محمد مهدیان صبح امروز 12 دی در اولین همایش کشوری تبیین گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در باب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می فرمایند که این بیانیه چند نکته اساسی دارد و نکته اول عظمت انقلاب اسلامی است که جوانان در  اول انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) و با اتکا به خداوند متعال و خودسازی و با تقویت روحیه معنوی حرکت کردند که هم اکنون ما در گام دوم انقلاب، وارد مرحله جدیدی از خودسازی شدیم.

دبیرکل قرارگاه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: نکته دوم عظمت راه طی شده است.

ما الان نیازمند جهاد تبیین هستیم همان کاری که حضرت زینب(س) انجام داد و باید الگوی ما در این حوزه یعنی روایت ها و تبیین باشند.

مهدیان بیان کرد: نکته سوم عظمت چشم اندازی است که می خواهیم به آن برسیم یعنی تمدن اسلامی که حضرت آقا در این خصوص به جوانان و نیروی انسانی متعهد اشاره می کند، یعنی جوانانی همچون شهید باکری، شهید همت، جوانانی که دلسوز انقلاب هستند و جوانانی که مطیع رهبری هستند که بهترین نوع عاقبت بخیری است، جوانانی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای بیان عظمت راه طی شده در انقلاب اسلامی نیازمند جهاد تبیین هستیم

برای بیان عظمت راه طی شده در انقلاب اسلامی نیازمند جهاد تبیین هستیم