مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 آبان 1400 ساعت 18:002021-11-20حوادث

امدادرسانی اورژانس بابل/ 5 مصدوم در آتش سوزی جایگاه تخلیه سوخت بابل


رییس اورژانس بابل با بیان اینکه حادثه آتش سوزی تخلیه سوخت بابل 5 مصدوم داشت، گفت: در این حادثه 5 مرد مصدوم شدند که از این تعداد سه بیمار سوختگی تقریبی80 و 70درصد و 25 درصد داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بابل، به نقل از روابط عمومی اورژانس بابل، ابوالقاسم لعلی درباره جزییات امدادرسانی به مصدومان حادثه جایگاه سوخت بابل اظهار کرد: ساعت 17:34 طی گزارشی به مرکز دیسپچ سازمان اورژانس بابل  مبنی بر آتش سوزی در پمپ بنزین واقع در جاده  بابل به آمل گزارش شد.

وی گفت: پس از دریافت این گزارش بلافاصله مرکز دیسپچ اورژانس بابل تکنسین های پایگاه دانشگاه و امین آباد و هلال احمر و پیچا کلا و گتاب و هتکه پشت را به محل حادثه اعزام کرد.

رییس اورژانس بابل تصریح کرد: تکنسین های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند.

این مسؤول  با بیان اینکه در این حادثه 5 مصدوم داشت، خاطرنشان کرد: در این حادثه 5 مرد 63 و 27 و 58 و 43 و 30 بودند که از این تعداد 3 بیمار سوختگی تقریبی80 و 70درصد و  25 درصد داشتند و یک مصدوم به علت شوک عصبی و یک بیمار به علت پیچ خوردگی پا بوده است.

وی اضافه کرد: تکنسین های اورژانس پس از اقدامات درمانی مصدومان حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی و شهید یحیی نژاد منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی اورژانس بابل/ 5 مصدوم در آتش سوزی جایگاه تخلیه سوخت بابل

امدادرسانی اورژانس بابل/ 5 مصدوم در آتش سوزی جایگاه تخلیه سوخت بابل