مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 آبان 1400 ساعت 04:352021-11-11سياسي

بهسازی 70 کیلومتر راه عشایری در گلستان/300 پنل خورشیدی تحویل شد


دبیر قرارگاه 17 ربیع الاول سپاه نینوا گلستان با بیان این که عشایر مرزداران ایران اسلامی هستند، گفت: بهسازی 70 کیلومتر راه عشایری و تحویل 300 پنل خورشیدی به عشایر گلستان انجام شده است.

- ، سرهنگ ابراهیم مهقانی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: عشایر در احیای فرهنگ بومی تولید محصولات دامی و صنایع وابسته و امنیت بخشی در مرزها نقش منحصر به فردی را دارا بوده و رهبر معظم انقلاب عشایر را مرزداران ایران اسلامی نامید.

دبیر قرارگاه 17 ربیع الاول سپاه نینوا گلستان افزود: به همت قرارگاه 17 ربیع الاول سپاه نینوا با دعوت از سپاه و مدیران دولتی و عشایری سه استان و نمایندگان عشایر سه بخش اکراد خراسان شمالی، تراکمه ترکمن صحرا و عشایر بخش کوهپایه شاهکوه و با پایش مسائل موجود و تشکیل هشت کارگروه تخصصی، مشکلات عشایر بررسی شد.

وی بیان کرد: در استان های گلستان و خراسان شمالی حدود 25 هزار عشایر ییلاق و قشلاق کرده و تعداد 13 هزار و 900 نفر از این افراد، عضو عشایر گلستان بوده و در هشت شرکت تعاونی امور عشایری استان گلستان ثبت نام کرده اند.

مهقانی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه رفع مشکلات عشایر، اضافه کرد: ترمیم و بهسازی 70 کیلومتر از جاده های عشایری توسط راهداری، افزایش 100 درصدی سهمیه آرد عشایر، تحویل به هنگام سوخت، موافقت با کوچ زو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی 70 کیلومتر راه عشایری در گلستان/300 پنل خورشیدی تحویل شد

بهسازی 70 کیلومتر راه عشایری در گلستان/300 پنل خورشیدی تحویل شد