مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 شهریور 1400 ساعت 08:352021-09-15اجتماعي

سهم کودکان سهرابیه از فضای بازی تقریباً هیچ/مدیریت شهری وعده احداث پارک داد


سرپرست شهرداری کرج در حاشیه بازدید از منطقه محروم و حاشیه ای سهرابیه وعده تملک زمین های خالی این منطقه و احداث پارک و فضای سبز داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، سهرابیه؛ فرزند طلاق آق تپه مهرشهر و جاده قزل حصار حصارک، محلی که در دل دو منطقه محروم و در سایه بی توجهی مسؤولان وقت بدون زیرساخت های کافی و ایمنی در ساخت وسازها ایجاد شده است و حالا زیر بار مشکلاتی همچون نبوده فضای سبز، کمبود امکانات حمل و نقل، نبوده درمانگاه، مدرسه، مرکز بهداشت و حتی نداشتن کمترین نیازهای حقوق شهروندی از جمله آسفالت و کانال کشی برای فاضلاب کمر خم کرده است.

عکس وضعیت نامساعد سهرابیه کرج در این میان کودکان منطقه سهرابیه بیش از دیگر گروه های سنی آسیب می بینند نه جایی مناسبی برای تحصیل وجود دارد و نه محلی برای بازی، برای اطلاعات دقیق تر می توان به سهرابیه سری زد، تا چشم کار می کند خرابی و خاک است و زمین هایی که حالا محل شهرداری کرج به همراه چند تن دیگر از مدیران مدیریت شهر آمده بودند تا یک بار دیگر مردم محروم سهرابیه دل خوش به رسیدگی شوند.

عکس زمین های خاکی و خالی منطقه حاشیه ای سهرابیه-کرج در این میان کودکانی که در زمین های خاکی مشغول بازیه هفت سنگ و گل یا پوچ بودند را نمی توان نادیده گرفت، به ویژه زمانی که وعده احداث پارک را از زبان سرپرست شهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم کودکان سهرابیه از فضای بازی تقریباً هیچ/مدیریت شهری وعده احداث پارک داد

سهم کودکان سهرابیه از فضای بازی تقریباً هیچ/مدیریت شهری وعده احداث پارک داد