مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مرداد 1400 ساعت 03:252021-07-29اقتصادي

اصلاح 64 نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد/ بازگشایی همه راه های روستایی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای از اصلاح 64 نقطه حادثه خیز در سطح استان خبر داد و گفت: 400 عدد تابلوی علائم اخطاری نصب شد.

- محمد نصیری راد در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک عید سعید غدیرخم به اقدامات انجام شده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد در 4 ماهه نخست سال  1400 اشاره و اظهار کرد: تعداد 400 عدد تابلوی علائم اخطاری و انتظامی در سطح جاده های استان نصب شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اجرای خط کشی در محورهای مواصلاتی به طول 100 کیلومتر، حذف و اصلاح 60 نقطه پرحادثه کم هزینه زود بازده و حذف و اصلاح4 نقطه  پرحادثه پرهزینه دیر بازده (قوس لما در محور یاسوج به سمیرم_ ورودی دهدشت از سمت بهبهان_دو نقطه محور یاسوج به سپیدار و سادات حدفاصل امامزاده سید محمد؛سید عیسی)  از دیگر کارهای انجام شده راهداری است.

وی با اشاره به ایمن سازی، آرام سازی و شانه سازی محور یاسوج به سمیرم به طول 6 کیلومتر، یاسوج به بابامیدان به طول 10 کیلومتر و محور یاسوج به اقلید به طول 10 کیلومتر گفت:خاکریزی نقاط پرتگاهی در سطح استان به طول 60 کیلومتر انجام پذیرفت.

این مسئول با اشاره به سیل روزهای پایانی تیرماه کهگیلویه و بویراحمد و مسدود شدن برخی  راه های روستایی گفت: راه های روستایی حوزه بویراحم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح 64 نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد/ بازگشایی همه راه های روستایی

اصلاح 64 نقطه حادثه خیز در کهگیلویه و بویراحمد/ بازگشایی همه راه های روستایی