مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 13:052021-07-17اقتصادي

پیشنهاد 300 میلیارد تومانی برای کنترل روان آب ها در سطح اهواز


حدود 300 میلیارد تومان برای کنترل روان آب ها در سطح اهواز و همچنین 191 میلیارد و 800 میلیون تومان برای خشکسالی در نظر گرفته شد.

- ، اسماعیل نجار رییس سازمان مدیریت بحران با اشاره به مشکلات ناشی از خشکسالی در استان خوزستان گفت: روز گذشته هیئتی با اختیارات ویژه بنا به دستور ریاست جمهوری، تأکید معاون اول رییس جمهور، و دستور وزیر کشور مبنی بر سفر به استان خوزستان و تشکیل جلساتی جهت بررسی مشکلات این استان تشکیل شد.

رییس سازمان مدیریت بحران با اشاره به اینکه پیشنهادات جمع بندی شده در جریان سفر هیأت به خوزستان فردا یکشنبه در جلسه هیأت وزیران مطرح و ان شاءا… به تصویب می رسد گفت: ما امسال با حدود 54 درصد بارندگی کمتر در سطح کشور مواجه هستیم که آثار این کاهش بارش در مناطق مختلف، می بایست مدیریت شود.

وی افزود برای عبور از این مشکلات در استان خوزستان و تسهیل امور، مقرر شد که 200 میلیارد تومان برای تنش کاهش آب شرب در اختیار استان قرار بگیرد.

همچنین به منظور کمک به رفع ریشه ای مشکلات، به دولت پیشنهاد کردیم که هزار و 367 میلیارد تومان برای سدهای مارد و چوئبده، به طور عاجل در نظر گرفته شود.

نجار افزود: حدود 300 میلیارد تومان برای کنترل روان آب ها در سطح اهواز و همچنین 191 میلیارد و 800 میلیون تومان برای خشکسالی در نظر گرفته شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد 300 میلیارد تومانی برای کنترل روان آب ها در سطح اهواز

پیشنهاد 300 میلیارد تومانی برای کنترل روان آب ها در سطح اهواز