مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 07:002021-05-25سياسي

دوسالانه معماری ونیز با 61 کشور آغاز شد


هفدهمین دوره دوسالانه معماری ونیز با شرکت 61 کشور در بخش ملی، برای چند ماه میزبان هنرمندان و معمارانی از سراسر جهان خواهد بود.

- هفدهمین دوره دوسالانه معماری ونیز با شرکت 61 کشور در بخش ملی، برای چند ماه میزبان هنرمندان و معمارانی از سراسر جهان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایشگاه دوسالانه معماری ونیز امسال به مدیریت هاشم سرکیس ـ رییس مدرسه معماری دانشگاه MIT آمریکا ـ از تاریخ 22 می (اول خرداد) آغاز به کار کرده و تا 21 نوامبر (20 آبان) ادامه خواهد داشت.

در نمایشگاه بین المللی معماری دوسالانه ونیز که امسال با عنوان چگونه با هم زندگی خواهیم کرد؟ نام دارد، 112 کمپانی از 46 کشور جهان حضور دارند که بیشترین سهم مربوط به اروپا و آمریکا می شود که در مجموع با 98 کمپانی در این رویداد شرکت کرده است.

در بخش ملی نیز 61 کشور با پاویون اختصاصی در این رویداد هنری حضور دارند و کشورهای عراق، ازبکستان و گرانادا برای نخستین بار مهمان دوسالانه معماری ونیز هستند و برخی کشورها چون چین، کویت و پرو نیز اعلام کرده اند پاویون آنها در ماه ژوئن برای بازدید عموم آماده خواهد شد.

ایران امسال در دوسالانه معماری ونیز غایب است.

همچنین 1100 روزنامه نگار رویدادهای مرتبط با دوسالانه معماری ونیز را پوشش می دهند که از این تعداد 500 روزنامه نگار از رسانه های خارجی به ایتالیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوسالانه معماری ونیز با 61 کشور آغاز شد

دوسالانه معماری ونیز با 61 کشور آغاز شد