مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 دی 1399 ساعت 05:452021-01-08سياسي

سفر رییس فدراسیون کشتی به استانهای مختلف هدفمند است


مسعود ریاضی معتقد است سفرهای رییس فدراسیون کشتی به استان ها به صورت هدفمند انجام می شود و دارای اثرات مثبتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مسعود ریاضی عضو شورای شهر مشهد و رییس هیأت کشتی استان خراسان رضوی با بیان این مطلب افزود: از رییس فدراسیون بابت حرکتی که به صورت پیوسته در تمام کشور آغاز کرده و در حال انجام است قدردانی می کنم.

وی ادامه داد: این حرکت برای من جالب و آموزنده است از این نظر که حضور وی هم انگیزه بخش است و هم در شرایط کرونای که کشتی در یک سکون به سر می برد حضور رییس فدراسیون در استان ها و دیدار با رییس هیأت استان، رییس هیأت های شهرستان ها، کشتی گیران و پیشکسوتان امید و انگیزه ای به آنها به جهت پویایی کشتی می دهد.

ریاضی تصریح کرد: کلاً این حرکت باعث انگیزه در سایر ارکان کشتی می شود و آنها نیز مجبور می شوند که برای گسترش و بسط کشتی هم ایده پردازی و هم تلاش کنند و به نظرم من این حرکت در کل با توجه به اینکه در شرایط کرونا هستیم خوب است و اثرات آن مبارک خواهد بود.

عضو شورای شهر مشهد در مورد حضور رییس فدراسیون در این شهر گفت: دیدارهای دبیر در دو بخش بود یک بخش دیدار با مسئولان از جمله استاندار، شهردار، اعضای شورای شهر، تربیت بدنی آموزش و پرورش و نهادهای نظامی و سایر مسئولان استانی و یک بخش دیدار با ارکان کشتی استان، پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر رییس فدراسیون کشتی به استانهای مختلف هدفمند است

سفر رییس فدراسیون کشتی به استانهای مختلف هدفمند است