مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 آبان 1399 ساعت 13:252020-11-02سياسي

3 درصد دانش آموزان مشهدی به هیچ نوع وسیله ارتباط جمعی دسترسی ندارند


شهر مشهد 650 هزار دانش آموز دارد که از این تعداد 2 تا 3 درصد به هیچ نوع وسیله ارتباط جمعی دسترسی ندارند؛ حتی تلویزیون.

- ایسنا/خراسان رضوی عضو شورای شهر مشهد گفت: شهر مشهد 650 هزار دانش آموز دارد که از این تعداد 2 تا 3 درصد به هیچ نوع وسیله ارتباط جمعی دسترسی ندارند؛ حتی تلویزیون.

شهناز رمارم، امروز یازدهم آبان ماه، در نطق پیش از دستور صد و یازدهمین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، با اشاره به 13 آبان ماه، روز دانش آموز، خاطرنشان کرد: در شهر مشهد حدود 650 هزار دانش آموز روز اول مهر به سر کلاس های درس رفتند.

بخشی از خانواده ها، به دلیل سلامت فرزندانشان از حضور آنان در سر کلاس های درس جلوگیری کردند، اما به هر حال کلاس های حضوری، نیمه حضوری و کلاس های فضای مجازی سکان تعلیم و تربیت این شهر و کشور را به دست گرفته اند.

وی بیان کرد: شهر مشهد 650 هزار دانش آموز دارد که از این تعداد 2 تا 3 درصد به هیچ نوع وسیله ارتباط جمعی دسترسی ندارند؛ حتی تلویزیون.

حدود 12 هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و چیزی حدود 7000 دانش آموز در مقطع متوسطه اول و دوم به هیچ نوع وسیله آموزشی دسترسی ندارند.

در کنار این ها حدود 15 تا 20 درصد دانش آموزان به تبلت و موبایل هوشمند دسترسی ندارند؛ این یعنی آموزش حدود 100 هزار نفر در شهر مشهد زیر سوال رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 درصد دانش آموزان مشهدی به هیچ نوع وسیله ارتباط جمعی دسترسی ندارند

3 درصد دانش آموزان مشهدی به هیچ نوع وسیله ارتباط جمعی دسترسی ندارند