مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 19:552020-08-08فناوري

پشت پرده هیاهوی وزیر ارتباطات در مورد بسته های اینترنت چیست؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، در پی این اعتراض ها فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در توییتی نوشت: - پشت پرده هیاهوی وزیر ارتباطات در مورد بسته های اینترنت چیست؟! چند روز است که تغییر در بسته های اینترنت اپراتورهای موبایل خبرساز شده است.

برخی از کاربران در شبکه های اجتماعی مدعی شده اند تعدادی از بسته‎های مدت دار اپراتورهای ایرانسل و همراه اول حذف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، در پی این اعتراض ها فلاح جوشقانی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در توییتی نوشت: بالا بردن قیمت در برخی اپراتورهای تلفن همراه در حالیکه مردم به دلیل شیوع کرونا وابستگی بیشتری به فضای مجازی پیدا کرده اند، غیرمنطقی و غیرمعقول است و سازمان تنظیم با آن مخالفت کرده است، برخورد قانونی با اپراتورهای مختلف از صبح با ارسال اخطار آغاز شد.

قیمت باید به قبل بازگردد .

گرچه پس از این اخطار، همانطور که پیمان قره داغی مدیرکل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده رگولاتوری گفت مشخص شد افزایش قیمتی در کار نبوده است و فقط برخی از بسته های مدت دار از درگاه های USSD و اپلیکیشن حذف شده و در سایت اپراتورها همچنان باقی است، ولی این اظهارنظر رگولاتوری و عدم ورود صریح وزیر ارتباطات به این موضوع در روز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده هیاهوی وزیر ارتباطات در مورد بسته های اینترنت چیست؟!

پشت پرده هیاهوی وزیر ارتباطات در مورد بسته های اینترنت چیست؟!