مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 مرداد 1399 ساعت 07:452020-07-22سياسي

اولین جلسه با موضوع کرونا را در یکم اسفند تشکیل دادیم


رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: روز یکم اسفند و به رغم اینکه دوم اسفند انتخابات بود و کل وزارت کشور درگیر بودند، به دلیل اهمیت موضوع کرونا جلسه تشکیل دادیم که 15 مصوبه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل نجار درباره اینکه قانون مدیریت بحران کشور مصوب سال 1398 چه تغییری در مدیریت بحران می تواند ایجاد کند، اظهار کرد: من به قانون قبلی برمی گردم که تجربه زلزله مهیب بم را داشتیم و مقام معظم رهبری سه بار دیدار با مردم داشتند که منجر به سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری شد و روح این سیاست های ابلاغی حاوی دو نکته اساسی است؛ یکی پیشگیری و دوم استفاده از ظرفیت کشور برای مدیریت هماهنگ که منتج به قانون آزمایشی مدیریت بحران سال 78 تا اردیبهشت 93 شد.

نجار یادآوری کرد: وقتی منصوب شدم در پایان سال 92 دیدیم قانون رو به اتمام است و خواستیم که تا پایان سال 93 تمدید و بازنگری در آن صورت گیرد که انجام و به دولت فرستاده شد و در فروردین سال 94 تقدیم مجلس شورای اسلامی شد.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه حساسیت مجلس برای ما جالب و نظرات متفاوت بود، عنوان کرد: برای مدیریت بحران جایگاه های مختلفی دیدند.

50 ماه در مجلس طول کشید که این قانون تصویب، نهایی و ابلاغ شود و در تاریخ 04/‏06/‏98‬ توسط رییس جمهوری ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جلسه با موضوع کرونا را در یکم اسفند تشکیل دادیم

اولین جلسه با موضوع کرونا را در یکم اسفند تشکیل دادیم