مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 تیر 1399 ساعت 07:152020-07-05اقتصادي

سهم استان سمنان از اعتبارات استانی ویژه 62.7 میلیارد تومان است


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان با اشاره به کاهش اعتبارات استان در سال جاری گفت: سهم سمنان از اعتبارات استانی ویژه 62.

7 میلیارد تومان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر مالکی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه توزیع اعتبارات شهرستانی به میزبانی استانداری سمنان با اشاره به اینکه اعتبارات استانی ویژه همان اعتباراتی است که استان ها در اختصاص آن نقشی ندارند و برای اجرای طرح های مشخصی به صورت متمرکز تخصیص می یابد، اظهار داشت: سهم استان سمنان در اختصاص این اعتبارات در سال جاری 62.

7 میلیارد تومان است.

وی بابیان اینکه این اعتبار نسبت به سال گذشته 25 درصد کاهش داشته است، افزود: کل اعتبارات مصوب و متوازن استان در سال جاری 233 میلیارد تومان تعیین شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان با اشاره به اینکه میزان درآمد دولت براثر تحریم ها کاهش یافته است، تصریح کرد: اعتبارات تخصیصی متوازن و استانی این منطقه در سال جاری یک درصد کاهش یافته است.

مالکی در ادامه فهرستی از پروژه های مهم و اولویت دار استان سمنان برای تخصیص اعتبار را عنوان کرد و گفت: پروژه های سد نمرود، جاده ایوانکی- آبسرد، جاده سیمین دشت- گرمسار، تکمیل ساختمان فرمانداری های استان، پروژه های انتقال آب شاهرود، پروژه جاده سمنان _ فیروزکوه، اجرای سد فینسک، مطالعه ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم استان سمنان از اعتبارات استانی ویژه 62.7 میلیارد تومان است

سهم استان سمنان از اعتبارات استانی ویژه 62.7 میلیارد تومان است