مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 اردیبهشت 1399 ساعت 09:552020-04-28سياسي

رشادت های شهید شیرودی برای همیشه ماندگار خواهد بود


در تاریخ 8 اردیبهشت 1360، پس از حمله به قلب دشمن و وارد کردن خسارت های سنگین به دشمنان بعثی و منهدم کردن چهار تانک ، ناگهان گلوله یکی از تانک های دشمن به بالگرد شهید شیرودی اصابت کرد و منجر به سقوط و شهادت وی گردید.

احمد حسین زادگان در این پیام با اشاره به دلیرمردی های این شهید گفت : رشادت های شهید شیرودی در عقب راندن دشمنان در جبهه ها بویژه بازپس گیری برخی مناطق استراتژیک در دوران دفاع مقدس همیشه بر صحیفه جانبازی ها و ایثارگری های جوانان و ملت قهرمان این مرز و بوم ثبت و ضبط خواهد بود.

وی افزود: جوانان امروز و نسل های آینده باید با الگوگیری از این قهرمانان راستین تاریخ انقلاب اسلامی، راه و آرمان شهدای گلگون انقلاب و دوران دفاع مقدس را تداوم بخشند.

در پیام استاندار مازندران آمده است: شهید شیرودی از جمله این قهرمانان بود که از تنکابن مازندران برای صیانت از خاک وطن به جبهه های حق علیه باطل شتافت و شجاعانه از حریم هوایی و خاک ایران اسلامی دفاع نمود تا دعوت حق را لبیک گفت و شربت طهور شهادت را سرکشید.

علی اکبر قربان شیرودی در دی ماه 1334 در روستای بالا شیرود از توابع شهرستان تنکابن درخانواده ای متدین دیده به جهان گشود .

شیرودی پس از اتمام تحصیلات متوسطه در سال 1351 وارد ارتش شد و دوره مقدماتی خلبانی را در تهران به پایان رساند و سپس برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشادت های شهید شیرودی برای همیشه ماندگار خواهد بود

رشادت های شهید شیرودی برای همیشه ماندگار خواهد بود