مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 دی 1398 ساعت 09:302020-01-07اجتماعي

باید اصالت روستاهایمان را برای جذب گردشگران حفظ کنیم


معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه گردشگران به روستاها نمی ‎روند تا فضاهای مدرن ببینند، عنوان کرد: باید اصالت روستاهایمان را برای جذب گردشگران حفظ کنیم.

- ایسنا/کرمانشاه معاون عمرانی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه گردشگران به روستاها نمی ‎روند تا فضاهای مدرن ببینند، عنوان کرد: باید اصالت روستاهایمان را برای جذب گردشگران حفظ کنیم.

مهرداد سالاری در نشست توجیهی رویداد بین المللی گردشگری روستایی کرمانشاه 2020 که امروز(17 دی) با حضور استاندار و دهیاران روستاهای گردشگرپذیر استان برگزار شد، از رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 به عنوان فرصتی استثنایی برای استان یاد کرد و گفت: این رویداد می تواند فرصتی برای اشاعه فرهنگ ایرانی اسلامی، ترویج آداب و سنن و انعکاس پیشینه تاریخی غنی مردم کرمانشاه به دنیا باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سالاری تاکید کرد: رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 همچنین فرصت اقتصادی کم نظیری برای مردم کرمانشاه بویژه ساکنین روستاها و فعالین حوزه گردشگری استان است که باید از آن به بهترین نحو استفاده کرد.

وی با بیان اینکه متولی اصلی برگزاری رویداد بین المللی گردشگری کرمانشاه 2020 خود مردم شهرها و روستاها هستند، گفت:و مسئولین استانی، دستگاه های اجرایی، فرمانداران، بخشداران و دهیاران نقش هماهنگ کننده را دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید اصالت روستاهایمان را برای جذب گردشگران حفظ کنیم

باید اصالت روستاهایمان را برای جذب گردشگران حفظ کنیم