مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 مهر 1398 ساعت 10:092019-10-10اقتصادي

دوره برخوردهای ارشادی در زمینه توزیع محصول غیر استاندارد تمام شد


مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی گفت: چنانچه در صنفی کالای غیر استاندارد مشاهده کنیم، حتما ارجاع به دادگاه خواهیم داشت چرا که دوره برخوردهای ارشادی در این زمینه گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا مروی مقدم صبح پنج شنبه در نشست خبری با اشاره به اینکه استاندارد زیربنای توسعه است، اظهار کرد: کشورهایی که در آنها استاندارد نهادینه شده است به رشد و توسعه اقتصادی رسیدند.

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی با اشاره اینکه جایگاه ایران از حیث استاندارد هر سال چند پله صعود می کند، بیان کرد: طبق آمار سازمان جهانی استاندارد، ایران در بین 163 کشور جایگاه بیست و یکم را دارد در حالی که در سال گذشته در جایگاه 27 و سال قبل از آن در جایگاه 33 بوده است.

مروی مقدم ادامه داد: سازمان جهانی استاندارد 15 کرسی هیئت مدیره دارد که از این 15 کرسی، یک کرسی به سازمان ملی استاندارد ایران اختصاص یافته که نکته ای بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد سازی در کشور، افزود: اجرایی و نهادینه شدن موضوع استاندارد تنها بر عهده یک سازمان خاص نیست بلکه همه با تعامل باید این موضوع را پیش ببریم.

مدیرکل استاندارد خراسان جنوبی گفت: در شش ماهه نخست سال 98 اداره استاندارد خراسان جنوبی هزار و 420 نفر ساعت برای مدیران کنترل کیفیت و 160 نفر ساعت بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره برخوردهای ارشادی در زمینه توزیع محصول غیر استاندارد تمام شد

دوره برخوردهای ارشادی در زمینه توزیع محصول غیر استاندارد تمام شد