مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اردیبهشت 1398 ساعت 11:452019-05-09اقتصادي

خسارت سیل به بیش از 169 هزار واحد مسکونی در کشور


رییس سازمان مدیریت بحران کشور از خسارات سیل بیش از 169 هزار واحد مسکونی در 21 استان کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسماعیل نجار در حاشیه جلسه کمیته بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده که صبح امروز با حضور وزیر کشور در وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: سیلابی که در فروردین ماه رخ داد، 21 استان کشور را تحت تأثیر قرار داد که بنابر ارزیابی های ما 169 هزار و 377 واحد اعم از واحد مسکونی، تجاری، صنفی و… در پی این سیل خسارت دیدند که نیاز به بازسازی، تعمیر، مقاوم سازی و نوسازی دارند.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسئولیت بازسازی را بر عهده گرفته است و تمامی اقدامات زیر نظر این بنیاد انجام خواهد شد، گفت: تأمین اعتباراتی پیش بینی شده و با همکاری دولت و بانک ها منابع و اعتبارات به سیل زدگان اعطا خواهد شد که بسته به محل زندگی که در شهر یا روستا بوده وام بلاعوض و تسهیلات به سیل زدگان داده خواهد شد.

نجار درباره خسارات وارده به بخش کشاورزی نیز اظهار کرد: ارزیابی ها در مورد خسارات وارده به بخش کشاورزی نیز انجام شده و به زودی اعتبارات برای جبران زیان های کشاورزان نیز به آنان پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان مدیریت بحران کشور برنامه ریزی دقیقی داشته تا در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به جبران خسارات و بازتوانی در مناطق سیل زده اقدام شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل به بیش از 169 هزار واحد مسکونی در کشور

خسارت سیل به بیش از 169 هزار واحد مسکونی در کشور