مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 ساعت 13:102019-04-23بين الملل

آغاز اقدامات برای بازسازی و جبران خسارات مناطق سیل زده


رییس سازمان مدیریت بحران کشور از آغاز اقدامات برای جبران خسارات و بازسازی و ایمن سازی مناطق سیل زده خبر داد.

- اسماعیل نجار در گفت وگو با ایسنا درباره اقدامات انجام شده برای بازسازی مناطق سیل زده با پایان وضعیت اضطراری در استان های سیل زده گفت: قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده زیر نظر وزیر کشور فعالیت خود را آغاز کرده و تمامی دستگاه های مسئول و مرتبط نظیر وزارتخانه ها، نیروهای مسلح و نیروهای مردمی، هلال احمر و… در آن حضور دارند تا فرآیند بازسازی مناطق سیل زده به سرعت آغاز شود.

وی با بیان اینکه بیش از 4 هزار و 400 روستا و شهر در بیش از 25 استان کشور از ابتدای امسال تاکنون درگیر باران و سیل بودند، گفت: خوشبختانه با هماهنگی های انجام شده و تأمین امکانات و منابع و ماشین آلات به ویژه در ایام نوروز، سیلاب در اکثر این استان ها به خوبی مدیریت شد و خسارات آن به حداقل رسید.

البته سیل در استان های لرستان، خوزستان و گلستان خساراتی را برجای گذاشت و در شیراز نیز منجر به کشته شدن شماری از شهروندان شد.

نجار که قائم مقام قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده است، ادامه داد: اقدامات برای جبران خسارات و بازسازی و ایمن سازی مناطق سیل زده آغاز شده و باید هرچه سریع تر با بسیج امکانات، اقدامات لازم برای بازگرداندن مناطق آسیب دیده به وضعیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اقدامات برای بازسازی و جبران خسارات مناطق سیل زده

آغاز اقدامات برای بازسازی و جبران خسارات مناطق سیل زده