مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اسفند 1397 ساعت 12:062019-03-13سياسي

ارتباط ستاد مدیریت بحران با نیروهای مسلح نزدیک و تنگاتنگ است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری، اسماعیل نجار معاون وزیر کشور و رییس سازمان مدیریت بحران کشور به همراه زاهدی استاندار قزوین و جمعی از مدیران پایگاه هوانیروز شهید امینی آبیک بازدید به عمل آورد.

معاون وزیر کشور در این دیدار اظهار کرد: پایگاه هوا نیروز شهید امینی آبیک می تواند به عنوان یک مرکز پشیبان ملی مطرح شده و مورد استفاده قرار بگیرد.

وی افزود: ارتباط ستاد مدیریت بحران با نیروهای مسلح یک ارتباط نزدیک و تنگاتنگی است که باید تداوم یافته و تقویت شود.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: براساس سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه و پیشگیری و ساماندهی مسائل و معضلات حوزه مدیریت بحران یک اصل اساسی است.

وی افزود: اعتقاد و جهت گیری ما در حوزه مدیریت بحران این است که از ظرفیت نیروهای مسلح به دلیل برخورداری از نظم و انضباط و سیستم فرماندهی به خوبی می توان در مقابله، مدیریت و کنترل حوادث با کارایی و نتایج بهتر استفاده کرد.

نجار در پایان گفت: در بسیاری از کشورها در زمان مقابله و مدیریت سوانح و حوادث ابتدا از روش قرنطینه کردن استفاده می کنند و سپس سعی می کنند با استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح برای امداد و نجات بهره بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتباط ستاد مدیریت بحران با نیروهای مسلح نزدیک و تنگاتنگ است

ارتباط ستاد مدیریت بحران با نیروهای مسلح نزدیک و تنگاتنگ است