مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 اسفند 1397 ساعت 10:452019-02-25فناوري

هوآوی با دستگاه های متعدد دست پُر تر به MWC امسال آمد


در کنگره جهانی2019 هوآوی جدیدترین محصولات خود را معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام هوآوی، در کنگره جهانی موبایل 2019، هوآوی چند محصول جدید معرفی کرد که می توانیم به نسخه جدیدی از نوت بوک MateBoox X Pro، نوت بوک های جدید Matebook 13 و MateBook 14، یک گوشی هوشمند تاشو و سازگار با 5G به نام Mate X اشاره کنیم.

هوآوی همچنین یک CPE سازگار با فناوری 5G معرفی کرد که با نام 5G CPE Pro شناخته می شود و نخستین محصول تجاری به شمار می آید که از تراشه Balong 5000 استفاده می کند.

این محصول می تواند ارتباطی بسیار پرسرعت برای کاربران به ارمغان بیاورد و تجربه ارتباط دائمی با اینترنت را یک گام دیگر جلوتر ببرد.

ریچارد یو، مدیرعامل بخش محصولات مصرفی هوآوی، در این رونمایی گفت: در ابتدای عصری که انتظار می رود همه چیز به اینترنت وصل باشد، مصرف کنندگان بیشتر از همیشه چشم انتظار تجربه های انقلابی هستند.

برای پشتیبانی از عصر 5G، بخش محصولات مصرفی هوآوی به دنبال راهبردی برای رسیدن به اکوسیستمی هوشمند و سازگار با همه موقعیت های ممکن است.

ما از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد تا امکان اتصال به اینترنت را در اختیار همه افراد، اداره ها و خانه ها بگذاریم و تجربه ای پیشرو برای زندگی هوشمند با استفاده از فناوری 5G به وجود بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوآوی با دستگاه های متعدد دست پُر تر به MWC امسال آمد

هوآوی با دستگاه های متعدد دست پُر تر به MWC امسال آمد