مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 بهمن 1395 ساعت 11:352017-02-04سياسي

واکنش قالیباف به عدم عذرخواهی از مردم در حادثه پلاسکو


شهردار تهران در پاسخ به این سوال که نمایندگان مجلس و مردم از شما خواسته اند که به عنوان شهردار تهران در خصوص حادثه پلاسکو عذرخواهی کنید، گفت: - من اجازه می خواهم از آنجایی که بحث پلاسکو ابعاد مختلفی دارد فردا که در شورای شهر برای ارائه گزارش حاضر می شوم به بررسی ابعاد مختلف بپردازم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد باقر قالیباف صبح امروز در حاشیه افتتاح ایستگاه مترو هروی از خط 3 مترو تهران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که نمایندگان مجلس و مردم از شما خواسته اند که به عنوان شهردار تهران در خصوص حادثه پلاسکو عذرخواهی کنید گفت: من اجازه می خواهم از آنجایی که بحث پلاسکو ابعاد مختلفی دارد فردا که در شورای شهر برای ارائه گزارش حاضر می شوم به بررسی ابعاد مختلف بپردازم.

وی با بیان اینکه فردا در جلسه شورای شهر فرصت خوبی است تا حادثه پلاسکو بررسی شود گفت: البته من درخواست کردم که جلسه علنی و با حضور خبرنگاران باشد.

قالیباف با اعلام خبر افتتاح مجتمع پلازا در میدان ولیعصر گفت: این پلازای بزرگ شهری یکی از زیباترین مراکز خواهد بود که امیدواریم با افتتاح آن مردم بتوانند از بخش های مختلف آن استفاده کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود آلودگی هوا را جزو بحران های دائمی خواند و گفت: یکی از اولویت های حل مشکلات در تهران، حل آلودگی هوا است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش قالیباف به عدم عذرخواهی از مردم در حادثه پلاسکو

واکنش قالیباف به عدم عذرخواهی از مردم در حادثه پلاسکو