اهمیت بازاریابی اجتماعی در ارتقای خدمات بهزیستیمدیر بهزیستی خرم آباد بر اهمیت بازاریابی اجتماعی در ارتقای خدمات بهزیستی تاکید کرد. - ایسنا/لرستان مدیر بهزیستی خرم آباد بر اهمیت بازاریابی اجتماعی در ارتقای خدمات بهزیستی تاکید کرد. پرویز آرمکان شامگاه جمعه 19 اردیبهشت در ضیافت شام مددجویان بهزیستی شهرستان خرم آباد که به مناسب دهه کرامت و با حضور 300 نفر انجام شد، گفت: جمعیت هدف سازمان بهزیستی از پیش از تولد تا پس از مرگ خدمات حمایتی، مستمری و یا غیرنقدی دریافت می کنند. وی با بیان اینکه برای ارائه خدمات بهتر به مددجویان نیازمند همکاری خیرین هستیم، به اهمیت بازاریابی اجتماعی در ارتقای خدمات بهزیستی اشاره کرد و ادامه داد: امروز صرف ارائه خدمات به مددجویان کافی نیست بلکه باید بتوانیم ارزش این خدمات را به درستی به جامعه هدف بهزیستی منتقل کنیم. آرمکان اضافه کرد: بازاریابی اجتماعی راهکار مهمی بوده که می تواند آگاهی مردم را نسبت به خدمات ارائه شده توسط بهزیستی افزایش دهد. این مسئول با بیان اینکه این مهم نگرش های مثبت نسبت به خدمات بهزیستی ایجاد خواهد کرد و مشارکت عمومی را تقویت می کند، بیان کرد: برای ارائه خدمات بیشتر باید از ظرفیت رسانه ها، شبکه های اجتماعی و کمپین های آگاهی بخشی بهتر استفاده کرده چرا که مسیر توانمندسازی جامعه هدف را هموارتر خواهد کرد. برچسب ها: بهزیستی - بازاریابی - خدمات - اجتماعی - ارتقای - مددجویان - خرم آباد |
آخرین اخبار سرویس: |