تجزیه بخش تبلیغات گوگل در پی انحصارگریبه گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از آنکه یک قاضی دادگاه فدرال اعلام کرد گوگل به طور غیرقانونی دو بازار تبلیغات آنلاین را به انحصار خود درآورده، - به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پس از آنکه یک قاضی دادگاه فدرال اعلام کرد گوگل به طور غیرقانونی دو بازار تبلیغات آنلاین را به انحصار خود درآورده، اکنون اسناد دادگاه حاکی از آن است که وزارت دادگستری آمریکا پیشنهاد کرده گوگل محصولات تبلیغاتی خود یعنی بازار AdX و سرور تبلیغاتی DPF را واگذار کند. قاضی تاریخ دادگاه بعدی را که پس از جلسه استماع گوگل و وزارت دادگستری درباره اقدامات پیشنهادی احتمالی برای کنترل سلطه شرکت در ابزارهای تبلیغاتی ناشران آنلاین، در سپتامبر تعیین کرده است. وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرده اقدامات پیشنهادی شامل واگذاری ابزارها برای پایان دادن به انحصار گوگل و احیای رقابت در بازارهای تبادل تبلیغات وسرورهای تبلیغاتی ناشران ملزوم هستند. از سوی دیگر گوگل نیز اعلام کرده شرکت از راه حل های رفتاری مانند در دسترس قرار دادن پیشنهادهای بی درنگ برای رقبا پشتیبانی می کند، اما دادستان ها نمی توانند از نظر قانونی درخواستی را برای وادار کردن شرکت به فروش بخش هایی از کسب وکارش کنند. برچسب ها: تبلیغات - وزارت دادگستری - وزارت دادگستری آمریکا - دادگستری - دادگاه - گوگل - تبلیغاتی |
آخرین اخبار سرویس: |