مطالب مرتبط:
شهید جمهور؛ رییس جمهور خدوم، خستگی ناپذیر و مردمی
رییس جمهور مردمی در راه خدمت به مردم شهید شد
شهید رییسی مصداق واقعی یک رییس جمهور مردمی بود
حسن روح الامین اثر جدیدش را به رییس جمهور شهید تقدیم کرد
حال و هوای منزل شهید سیدمهدی موسوی سرتیم حفاظت رییس جمهور + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 13:502024-05-21سياسي

ذوالنوری: رییس جمهور شهید مردمی و دارای روحیه جهادی بود


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مراسم های تجلیل های مردمی از آیت الله رییسی ادامه دارد، گفت: رییس جمهور شهید پرکار، خدوم، دلسوز، متواضع، - نایب رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مراسم های تجلیل های مردمی از آیت الله رییسی ادامه دارد، گفت: رییس جمهور شهید پرکار، خدوم، دلسوز، متواضع، بدون حاشیه و مردمی بود و روحیه جهادی داشت.

حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در گفت وگو با ایسنا با تسلیت شهادت رییس جمهور اظهار کرد: حضرت آیت الله رییسی مظلوم، پر کار، خدوم، دلسوز، با اخلاص، متواضع، بدون حاشیه و مردمی بود و روحیه جهادی داشت.

وی اضافه کرد: معمولا هر فردی که رییس جمهور می شد اقدام به تخریب قبلی ها می کرد اما آیت الله رییسی انسان بدون حاشیه بود و نجابت به خرج می داد و با تحفظ عمل می کرد.

ایشان هر کاری را انجام می داد به خودش نسبت نمی داد بلکه می گفت این خدمات در سایه هدایت های مقام معظم رهبری انجام شده و یا این که خدمات را به کلیات دولت منتسب می کرد؛ آیت الله رییسی اخلاص خودش را حفظ کرد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مراسم تشییع پیکر رییس جمهور اظهار کرد: صبح امروز تشییع عظیم و باشکوهی در تبریز صورت گرفت قرار است امروز بعد از ظهر پیکر مطهر ایشان مهمان حضرت معصومه (س)، کریمه اهل بیت و مردم ولایتمدار قم باشد بعد از آن ب


برچسب ها: آیت الله رییسی - نایب رییس مجلس شورای اسلامی - رییس جمهور - رییس - رییس مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - روحیه جهادی
آخرین اخبار سرویس:

ذوالنوری: رییس جمهور شهید مردمی و دارای روحیه جهادی بود

ذوالنوری: رییس جمهور شهید مردمی و دارای روحیه جهادی بود