مطالب مرتبط:
حمایت پوتین از صلح چینی در جنگ اوکراین
حمایت پوتین از طرح صلح چین/ پکن درک کاملی از جنگ در اوکراین دارد
تلاش آمریکا برگرداندن ورق در جنگ اوکراین
وزیر اسبق جنگ رژیم صهیونیستی: نتانیاهو حمایت بین المللی از اسراییل را نابود کرد
پیشروی گسترده ارتش روسیه و تصرف بخش های زیادی از خاک اوکراین/ سفر وزیر خارجه آمریکا به کی یف و اعلام حمایت قاطع از اوکراین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 10:102024-05-15بين الملل

حمایت از جنگ اوکراین به سبک بلینکن!


«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا سفر به کی یف را با اجرایی زنده در کافه به پایان رساند؛ اجرایی که کار دست او داد و باعث شد کاربران ایکس و سناتور آمریکایی به انتقاد از او بپردازند که چگونه می تواند با وجود بحران اوکراین و جنگ غزه شادی کند! - آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا سفر به کی یف را با اجرایی زنده در کافه به پایان رساند؛ اجرایی که کار دست او داد و باعث شد کاربران ایکس و سناتور آمریکایی به انتقاد از او بپردازند که چگونه می تواند با وجود بحران اوکراین و جنگ غزه شادی کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا روز سه شنبه در سفری از پیش اعلام نشده برای چهارمین بار از زمان آغاز جنگ اوکراین وارد کی یف، پایتخت این کشور شد.

روزنامه دیلی میل نوشت: بلینکن 62 ساله که روز سه شنبه جهت دیدار با مقامات ارشد وارد اوکراین شد، با حضور در کافه بارمن واقع در کی یف ترانه راکین در دنیای آزاد اثر نیل یانگ را اجرا کرد.

هم چنین پیش از شروع اجرا، خواننده بند موسیقی، وزیر خارجه آمریکا را بزرگترین دوست اوکراین خواند و درحالیکه به روی صحنه می رفت، با تشویق حضار مواجه شد.

آنتونی بلینکن در کی یف اما این درحالیست که اجرای آنتونی بلینکن با انتقادات فراوانی در شبکه اجتماعی ایکس و هم چنین از طرف ریک اسکات سناتور جمهوری خواه از ایالت فلور


برچسب ها: آنتونی بلینکن - اوکراین - وزیر خارجه آمریکا - بلینکن - آمریکا - سناتور آمریکایی - بحران اوکراین
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از جنگ اوکراین به سبک بلینکن!

حمایت از جنگ اوکراین به سبک بلینکن!