مطالب مرتبط:
ماموریت مصری به کمیسیون اصل 90 برای پیگیری تحقیق و تفحص از بانک مرکزی
تحقیق و تفحص از بانک مرکزی باید انجام شود
ماموریت کمیسیون اصل 90 برای پیگیری تحقیق و تفحص از بانک مرکزی
جلسه علنی مجلس به ریاست مصری آغاز شد/ بررسی گزارش تحقیق و تفحص از شستا
سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز | قیمت دلار چه تغییری می کند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 10:352024-05-14سياسي

مصری: تحقیق و تفحص از بانک مرکزی باید انجام شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: از آنجایی که ده ها میلیارد دلار ارز 4200 تومانی دچار انحراف شد، - نایب رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون اصل 90 مجلس ماموریت داد که پیگیری کنند تا تحقیق و تفحص از بانک مرکزی انجام شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جبار کوچکی نژاد در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: از آنجایی که ده ها میلیارد دلار ارز 4200 تومانی دچار انحراف شد، مجلس شورای اسلامی درصدد تحقیق و تفحص از بانک مرکزی بود، اما با وجود همه مکاتباتی که رییس کمیسیون اصل 90 انجام داد، تاکنون اجازه نداده اند تا تحقیق و تفحص از بانک مرکزی به نتیجه برسد.

وی اظهار کرد: همان افرادی که انحرافات در ارز 4200 تومانی را رقم زدند، امروز ارز 28 هزار تومانی را با همان روش مدیریت می کنند و بر این اساس، انتظار ما این است که این تحقیق و تفحص در مجلس یازدهم به نتیجه برسد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه مراحل تحقیق و تفحص انجام و هیأت رییسه آن هم انتخاب شده و تاکنون چندین جلسه با رؤسای ادوار بانک مرکزی برگزار شده است، اما هنوز تیم تحقیق و تفحص مستقر نشده اند.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - تحقیق و تفحص - بانک مرکزی - ارز 4200 تومانی - نایب رییس مجلس شورای اسلامی - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

مصری: تحقیق و تفحص از بانک مرکزی باید انجام شود

مصری: تحقیق و تفحص از بانک مرکزی باید انجام شود