مطالب مرتبط:
لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال
صعود اینتر به فینال لیگ قهرمانان اروپا و حذف بارسلونا در نیوکمپ (2010/4/28) / فیلم
برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا 2016/4/28) / فیلم
سلام تن هاخ به لیگ اروپا
سلام تن هاخ به لیگ اروپا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 20:152024-04-28ورزشي

لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال


تیم زنان بارسلونا برای چهارمین سال متوالی راهی فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا شد و این فرصت را دارد تا انتقام شکست مقابل لیون در فینال دو سال قبل را دارد.

- لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال تیم زنان بارسلونا برای چهارمین سال متوالی راهی فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا شد و این فرصت را دارد تا انتقام شکست مقابل لیون در فینال دو سال قبل را دارد.

فینال فصل 22-2021 تکرار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازطرفداری، تیم زنان بارسلونا برای چهارمین سال متوالی راهی فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا شد و این فرصت را دارد تا انتقام شکست مقابل لیون در فینال دو سال قبل را دارد.

در نیمه نهایی لیگ قهرمانان زنان اروپا در فصل 24-2023، بارسلونا به مصاف چلسی رفت و پس از شکست 1-0 در بازی رفت در خانه، در بازی برگشت در انگلیس به پیروزی 2-0 دست یافت تا با حذف چلسی راهی فینال شود.

از سوی دیگر لیون که در بازی رفت مقابل پاری سن ژرمن به پیروزی 3-2 دست یافته بود، در بازی برگشت نیز امروز رقیب خود را با نتیجه 2-1 شکست داد تا با پیروزی مجموع 5-3 دیگر فینالیست این دوره از رقابت ها باشد.

تقابل بارسلونا و لیون در فینال لیگ قهرمانان زنان اروپا، یادآور تقابل این دو تیم در فینال فصل 22-2021 است که در آن، لیون با نتیجه 3-1 بارسلونا را شکست داد و مانع تکرار قهرمانی این تیم شد.


برچسب ها: لیگ قهرمانان زنان اروپا - لیگ قهرمانان زنان - لیگ قهرمانان - زنان اروپا - فینال لیگ قهرمانان - فینال - بارسلونا
آخرین اخبار سرویس:

لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال

لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال