موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان تأمين اجتماعي - افزايش حقوق بازنشستگان - تأمين اجتماعي - باشگاه پرسپوليس - انتخابات رياست جمهوري - كانو اسپرينت - رييس كميسيون قضايي - يارانه آبان ماه - تراز گاز منفي - رييس شوراي شهر تهران - انتخابات رييس جمهوري - محمدابراهيم لاريجاني - امريه سربازي قوه قضاييه - برند لنو - طنز مهران مديري - يونس آباد - حوادث معدني - پمپ دنده اي

مطالب مرتبط:
بهره برداری از مجتمع فرهنگی هنری شهدای شهرداری سنندج+فیلم
مجتمع فرهنگی هنری شهدای شهرداری سنندج افتتاح شد
بازار هوش مصنوعی تا سال 2030 به یک تریلیون دلار می رسد/لزوم حمایت از توسعه زیرساخت ها
بورس دستور کار نیست
ارز ترجیحی و کالابرگ الکترونیک همچنان در دستور کار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 13:252024-05-15سياسي

توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری در دستور کار شهرداری است


توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری در شهر سنندج با محور موسیقی از نکات حائز اهمیت و اولویت هایی است که در مدیریت شهری به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج گفت: توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری در شهر سنندج با محور موسیقی از نکات حائز اهمیت و اولویت هایی است که در مدیریت شهری به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

سیدانور رشیدی امروز چهارشنبه (26اردیبهشت)در مراسم بهره برداری از پروژه مجتمع فرهنگی شهدای شهرداری سنندج اظهار کرد: معرفی کردستان به عنوان استان فرهنگ و هنر از سوی مقام معظم رهبری در سفر تاریخی سال 88 به این استان یکی از افتخارات مردم این دیار است که موجب معرفی بهتر ظرفیت های فرهنگی و هنری این استان در سطح ملی و جهانی شد.

وی افزود: 14 سال از سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان می گذرد، اما هنوز شمیم و عطر این سفر در استان به مشام می رسد و شاهد برکات بی شمار این سفر پر خبر و برکت در طول بیش از یک دهه بعد از آن هستیم.

شهردار سنندج تصریح کرد: وجود هنرمندان در رشته های مختلف در طول تاریخ در این استان از گذشته تا به امروز موجب شده که سنندج مدال شهر خلاق موسیقی جهان را کسب کند.

رشیدی با اشاره به اینکه تاریخ کردستان در عرصه فرهنگ، هنر و ادبیات بزرگان زیادی دارد، گفت: کسب عناوین، پایتخت کتاب ایران و شهر خلا


برچسب ها: فرهنگی و هنری - فرهنگ - فرهنگی - کردستان - مدیریت شهری - زیرساخت - سنندج
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری در دستور کار شهرداری است

توسعه زیرساخت های فرهنگی و هنری در دستور کار شهرداری است