مطالب مرتبط:
واکنش مقامات اسراییل به حکم لاهه علیه این رژیم/ جهان به نتانیاهو پشت کرد؟
رژیم صهیونیستی به هیچ یک از قوانین بین المللی پایبند نیست
فیلم| تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه تبریز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
فیلم | تجمع دانشجویان دانشگاه تبریز در محکومیت رژیم صهیونیستی
جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین موجب بیداری جوامع بین المللی شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 21:402024-04-28سياسي

خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: امروز در تمام دنیا آزادگان جهان به دنبال این هستند رژیم صهیونیستی دست از جنایاتش بردارد و از روزگار محو شود.

- ایسنا/کرمان رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: امروز در تمام دنیا آزادگان جهان به دنبال این هستند رژیم صهیونیستی دست از جنایاتش بردارد و از روزگار محو شود.

مهدی احمدی نژاد عصر 9 اردیبهشت ماه در تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در اعلام همبستگی با دانشگاهیان آمریکا و اروپا در حمایت از ملت مظلوم فلسطین اظهار کرد: تمام وعده های الهی حق است و هرجا که باطل باشد نابود می شود و حق جایگزین می شود.

وی ادامه داد: ما وظیفه داریم جهاد تبیین را انجام بدهیم و در این برهه زمانی این امر بسیار مهم است و باید اطلاع رسانی کنیم.

احمدی نژاد به برخورد دوگانه مغرضان، دشمنان و جهان غرب در چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: آن زمانی که رییس جمهور آمریکا می گوید که ما در کنار مردم ایران هستیم و در کنار جوانان و دانشجویان هستیم، امروز چرا چنین برخوردی دارد؟ مگر دانشجویان آمریکایی چه خواستند؟ فقط توقف جنگ و کشتار را خواستند.

وی ادامه داد: دانشجویان دنبال تغییر حکومت در دنیا که نیستند فقط می خواهند کشتار مردم بی دفاع را متوقف کنید ولی همین را هم تحمل نمی کنند، وارد دانشگاه می شوند و ضرب و شتم می کنند.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی کرمان - دانشگاه علوم پزشکی - رییس دانشگاه علوم پزشکی - رژیم صهیونیستی - دانشگاه - دانشگاه علوم - علوم پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است

خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است